Listor...

Jag tillhör dem som skriver listor.
Listor på det som ska göras, det som ska handlas, det som är värt att komma ihåg....
Det är avstressande att skriva ner det som surrar i huvudet så man slipper grubbla på om man glömmer något tycker jag.

Men till renoveringen har det inte blivit någon lista....förrän nu.
Anledningen till det är att den alltid blivit för lång. (Ja, jag har påbörjat den några gånger)
Projekten är så stora och så många att det är svårt att få en överblick.

Men nu gör jag helt enkelt så att jag skriver ner några av de projekt vi har framför oss, stryker efterhand och lägger till efterhand. Det får helt enkelt bli en "levande" lista.
Listan kommer att ligga här till höger och uppdateras efterhand.
Hur gör ni när det surrar i era huvuden?

Postat av: Anna Lindahl

Hallå där! Fin blogg! Du får väl jobba med att göra underrubriker?? =D

Ska definitivt följa dej & din blogg!!

skrev anna l som hastigast

2010-12-29 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...