2011

Här kommer ett axplock av allt vi har hunnit med i huset under 2011:


Januari: Vi kämpar på i snön, bjälkarna i taket i vardagsrummet plockas fram och köket rivs



Februari: Trappan beställs, provgropar grävs och brunnar undersöks



Mars: Den gamla trappan och delar av murstocken plockas ner och det nya trapphålet blir färdigt



April: Det vårstädas i trädgården där växterna så smått tittar fram. Sovrumsgolvet rätas upp



Maj: Öppningen mellan kök och vardagsrum förstoras, avloppstanken levereras, och råsponten kommer upp i vardagsrummet



Juni: Timmerväggen och råsponten i vardagsrummet blir vita, hålet i golvet vid bakugnen gjuts igen



Juli: Bonny påbörjar ommålningen av huset och trappan kommer på plats



Augusti: Grävning av dränering, delar av avlopp och grundläggning för tillbyggnaden utförs



September: Den lilla hallen rivs och tillbyggnadens platta blir färdig



Oktober: Murstocken i hallen får nytt utseende, tillbyggnaden är på plats, och arbetet med verandan påbörjas



image description
November: Nytt kök planeras för fullt, golv till sovrummet uppe inhandlas och elektrikern är på plats



image descriptionimage description
December: Arbetet med att mura upp vedspis i passagen och göra rörspisen eldningsduglig påbörjas


Vi tackar alla som har hjälpt oss under året och önskar alla som läser och följer oss ett
Gott Nytt År!

2012 ska bli året då vi flyttar in!

Postat av: Deer

Svar Nina: Hur gammal är er lille kille? Jag läste på Vårdguiden att man kunde börja lära dem att somna i egen säng från 3-4 månader och nu är Harry 14 veckor.



Längtar tills han somnar utan skrik och gap, att han lär sig att lugna sig själv och att bli trygg.



Berätta gärna hur natt nummer 2 går för er!



Kram

2012-01-02 @ 13:14:56
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer
Postat av: Angelica

Ja, det är ju inte liiiite ni hunnit med!!! Heja er!!

Kram!

2012-01-07 @ 11:45:59
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com
Postat av: Angelica

Det är jag som typ aldrig kan bestämma mig och som alltid kommer på nån annan "design" på headern! :)

Och så tycker jag att det är lite kul att göra dom också! Så det byts hej vilt! Kram!

2012-01-08 @ 22:01:21
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com
Postat av: Angelica

Blev det nån kommenatar!? Eller tryckte jag galet?



Det är jag som aldrig kan bestämma mig för EN header! Jag kommer alltid på nån ny "design" Och så är det lite kul också, att göra dom! Så det byts hej vilt!! Kram!

2012-01-08 @ 22:04:10
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...