Specialhylla

Som jag har skrivit tidigare så upptäckte vi när vi tog fram timmerväggen i vardagsrummet (som en gång har varit yttervägg) att det hade suttit ett fönster i väggen. Hålet var igensatt med stående timmer istället för liggande som resten....så vad gör man?

Jo, man bygger en "specialhylla"!
Teglet som blir bakgrund i hyllan tillhör murstocken i den "nyare" delen av huset. Hyllan är byggd i mdf och ska såklart målas vit precis som lister och foder.
Här är förresten våra egentillverkade foder som jag berättade om här. Visst blev de bra??

Postat av: Jennie

Så himlans fint ni gör! Det kommer inte att bli ett dussinhus det där inte. Kul med egna små lösningar som blir unika :) Sen har du ju det bra som har en kille som är duktig på att bygga. Min kille är bra på mycket, men just det där med att bygga har jag jag inte sett så mycket av... ännu iallafall :)

Kram Jennie

2012-05-29 @ 17:11:08
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...